Potrebna pomoć - izgubljen slučaj! ...

Ljudi, pomagajte, jer ja više ne znam šta da radim sa sobom! Ništa mi ne pomaže! Imam česte depresivne krize koje su veoma jake i sve mi poruše, ne mogu ništa da planiram na duže staze. Jako mi je žao zbog svega toga.

Inače sam jako svestran. Sve volim i sve me interesuje. Zato imam problema sa opredeljenjem na neku konkretnu stvar, sa fokusom, izborom. Stalno mi se, iznova i iznova, dešava sledeći scenario: nešto me jako zainteresuje, ja uđem u to lepo, lako i duboko, ozbiljno, i za par dana to interesovanje se nekako izgubi, i ja padnem u jaku depresiju zbog toga što nisam našao "to", što nisam našao smisao, svrhu. I onda posle nešto drugo me zainteresuje, i tako se vrtim u krug stalno, ceo život.

Ne mogu više ovako da živim. A ne mogu ni da radim, jer sam siguran da ću dati otkaz vrlo brzo i odustati od svakog posla.

Mislio sam da sam "multipotencijalista", ali ne verujem u tu priču, mislim da je neka bolest u pitanju.

Nije ADHD u pitanju, jer nemam te simptome.

Pomagajte! Ako još neko ima ovaj problem neka mi se javi, neko ko može da me razume, da pomognemo jedno drugom. Javite se i vi terapeuti, mada teška posla da će to ići, jer ja odustajem vrlo lako!


Kontakt:

Mobilni, Viber, WhatsApp i Telegram: +381659621262
Email 1: milosomborac81@yahoo.com
Email 2: milosomborac81@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61550593328861
Instagram: https://www.instagram.com/somboracm/


PS: nemojte me zvati direktnim pozivom na mobilni, jer na nepoznate brojeve ne odgovaram. Hvala.

KONTAKT:

Коментари

Популарни постови са овог блога

FOTO ČOKOLADNI OGLASI 7

Potrebni saradnici za online prodaju !!!

Pogrebni orkestar trubači muzika za sahrane Srbija ...